Subject: Ed: Päring
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jan 2025 09:19:44 +0200

Saatja: Carmen Katariina Sikk
Saatmisaeg: esmaspäev, 16. detsember 2024 17:43
Adressaat: 'Alexandra Saarniit' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Päring

Tere!

Saadan Ravimiameti ravimiohutuse osakonna juhataja Maia Uusküla vastused 
(manuses).

Kui Teil tekib küsimusi, siis julgelt küsige, sest teema on keeruline ning 
kindlasti sellise tundliku teema puhul on oluline, et ei tekiks valesti 
tõlgendamist. Oleksime väga tänulikud, kui saaksime loo enne avaldamist 
korra veel üle vaadata. Saame seda teha täna õhtul, kui soov lugu täna õhtul 
ära avaldada.

Parimat
Katariina

Saatja: Alexandra Saarniit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 16. detsember 2024 14:34
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Päring

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan teile Postimehest. Saime info, et terviseametit on teavitatud, et 
Tallinnas tegutsevas silmakliinikus kasutatud ravimil ilmnesid kõrvaltoimed 
ning 24 patsiendil tekkis silmasisene põletik. Kliiniku kinnitusel suunati 
patsiendid Ida-Tallinna Keskhaigla silmaosakonda, kus nad said kiiret 
erakorralist abi. Terviseametist sõnati, et kuivõrd tegemist on ravimi 
võimaliku kõrvaltoimega, siis tegelete juhtumiga teie.

Paluksin väga mõnele küsimusele vastuseid:
1.	Millal teie poole pöörduti ning kas patsiendid pidid ITKsse pöörduma ühe 
päeva jooksul või tekkisid põletikud mitme päeva jooksul?
2.	Kas on karta, et põletikulise silmaga lisandub patsiente veelgi ning mida 
põletik täpsemalt endast kujutab?
3.	Täpsustan, et kas ravim, mida kasutati, oli silmasüstideks?
4.	Millised on edasised sammud, st kas on juba midagi selgunud, et mis 
ravimis kõrvaltoimet põhjustada võis vms?
Oleksin väga tänulik, kui saaksite vastused saata esimesel võimalusel. Suur 
tänu juba ette ka!

Lugupidamisega
Alexandra Saarniit
ajakirjanik
+372 5550 0229
[email-masked] <mailto:[email-masked]>